niedziela, 11 sierpnia 2013

Bajkowe, kolorowe, słodkie kwiaty

Tym razem nie zupełnie czekoladowo, ale za to bardzo twórczo i artystycznie :-)

Otóż w mieniony weekend miałam przyjemność wziąć udział w absolutnie fantastycznym szkoleniu ze sztuki tworzenia cukrowych kwiatów polnych. I powiem szczerze, dopóki sama nie zobaczyłam jak robienie kwiatków jest precyzyjne, finezyjne i czasochłonne to nie byłam w stanie doceniać ich kunsztu dekoracji na tortach.

Czy wiecie, że przygotowanie pięknej dekoracji  z kwiatów na tort może zająć nawet kilka dni! Nie mówimy tutaj rzecz jasna o kwiatkach i listeczkach, które możemy kupić gotowe w sklepie, ale artystycznie cieniutko rozwałkowanych z masy cukrowej, fantazyjnie uplastycznionych do pożądanego kształtu, wysuszonych, muśniętych kolorem dla tchnienia życia płatków, złączonych misternie drucikami i taśmą florystyczną w przepiękny pąk.


Kwiaty z plastycznej masy cukrowej.

Chyle czoła :-) przed wszystkimi artystycznie tworzącymi tak wspaniałe dekoracje. Wymagają cierpliwości, ale to co mi się podoba, to skupienie, wyciszenie które im towarzyszy...jednym słowem relaks :-)

Jestem bogatsza o nowe umiejętności i doświadczenia, które z pewnością przełożę również na pracę z czekoladą plastyczną! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz