czwartek, 28 lutego 2013

Dyplom z Toru Czekoladowego!

Wow...co to był za weekend! :-)

W sobotę miałam absolutną przyjemność wziąć udział w szkoleniu zorganizowanym przez Akademię Tortownia. Tematem był:


 Tort Czekoladowy według receptury Pani Bożeny Sikoń.

Szkolenie również prowadziła Pani Bożena. Dla mnie niekwestionowany autorytet!
Wspaniała atmosfera, mega dużo wiadomości i nauki jak na jeden tort :-)


Szkolenie w Tortowni TORT CZEKOLADOWY Bożeny Sikoń


Otrzymałam Dyplom, z którego jestem bardzo dumna :-) Yupi...

Tort był prezentem i co najważniejsze wszyscy goście, jednogłośnie ocenili, że lepszego tortu czekoladowego w życiu nie jedli.

Jak zapewne się domyślacie, tym razem receptury nie mogę zdradzić, ale z pewnością niektóre techniki i części składowe wykorzystam w moich następnych przepisach na czekoladowe słodkości.


Tort Czekoladowy w przekroju

5 komentarzy:

  1. Kurcze! Bożena jest moja i Marka ulubiona. Uwielbiamy ją, nie mówiąc o tych prostych ale wykwintnych wytworach. Zazdroszczę Ci okrutnie!!!! i Gratuluje choć i tak jesteś już mistrzem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasia, to następnym razem wybieramy się razem na szkolenie z Bożenką :-) ...mam w planach jeszcze kilka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie choć w wypiekach jestem slaba chyba, chociaz skąd mam wiedzieć przecież nawet nie mam piekarnika :) skupiam sie na takich deserach bez pieczenia ostatnio np na tiramisu choc przyznaję ze mi narobiłas smaka na te twoje trufle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj przepis p. Bożeny w wersji telewizyjnej http://www.kuchniaplus.pl/przepisy/przepisy-kulinarne-kuchni-plus/tort-czekoladowy_6129.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tu super :-) bardzo dziękuję za podpowiedź! czyli możemy dzielić się "sekretnymi" recepturami ;-)...a są niebiańsko pyszne!

    OdpowiedzUsuń